Efter femhundrade samtalet(typ)börjar det hända grejer

Sätt er ner för fan om ni inte
redan gör det,och håll er i
stolen krampaktigt för nu
jävlar ska ni få höra:

Igår greppade jag luren,IGEN
och slog numret till värden.

"Ja hej,det är jag,jo hörrudu,
  jag lider lixom fortfarande
  brist på värme här"!

"Nämen jaha,och vad konstigt,
  det funkar ju som det ska nu,
  och 40 gradigt vatten går ut
  nu serru,mycket märkligt det där".

"Möjligt svarade jag,men faktum
  kvarstår,och jag har fanimej ingen
  lust att stå med nävarna i FYRTIO-
  GRADIGT vatten en gång i kvarten
  för att inte få sendrag i händerna"!

"Ameh hörrudu,jag ringer och säjer
  till X att han får åka och kolla upp,
  sådär kan du ju inte ha det".

"NÄE,DET KAN JAG INTE HA,MEN LIK
  FÖRBANNAT HAR JAG DET,FORTFARANDE"!

X kom,X använde tydligen sina
magiska fingrar därnere i husets
avgrundsrum,för nu,NU har jag
ÄNTLIGEN 0.3 grader högre temperatur.

HALLEFUCKINGLUJA,jag kanske inte
fryser ihjäl förrän på lördag fm.

Fucking amazing-NOLL komma TRE
jävla ökning efter miljoners sabla
påringningar och is i ådrorna.

Jag ska fanimej fira genom att
springa runt här i bara trosor
och Behå.

Med silvertejpad mun!
(så inte tänderna skallrar sönder)

OJ vad jag svettas redan!

0.3 grader,det finns ju ingen
hejd på helveteshettan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0