Jag hatar sånt som begränsar mej

Som grannar t.ex.

Jag vill ju förihelvete
kunna hamra och borra
på senkvällarna till långt
in på morronkröken.

Kan jag det nu?

NÄE!

Inte ett jävla dugg kan
jag göra,förutom att klippa
så jag får nattvalkar i näven.

Eget hus säjer ni kanske.

Ja tack,sponsra gärna er
favvobloggare med ett,
det tycker jag fan.

Vore väl inte för mycket
begärt va! =)

Istället för alla andra
presenter ni skickar
menar jag!!!!

I vilket fall som helst,så
funderar jag på att ÄNDÅ
banka och göra det jag
vill och har brukat göra
på nätterna.

Jag kan väl för fan inte rå
för att grannen går och
lägger sej redan efter
Bollibompa!

Imorron äre jag som faktiskt
slänger in ett gäng öronproppar
i brevlådan down below.

Och med dessa följer en
enkel liten lapp:

"Om du inte vill att jag ska störa-
  stoppa in dessa så slipper du höra,
  när jag borrar & hamrar och låter satan-
  i annat fall kan du sova på gatan"!


Don´t play with grannen!
"Magica de Majso"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0