I-lands problem modell MEGA

Jaha,det va den skittisda´n.

Om man ser till elektroniska
grejer som inte sköter sej.

Tröttsamt värre kan jag säja,
och är på god jävla väg att
sätta borrmaskinen rakt genom
fanskapet!

Men,det har inte bara varit skit
idag faktiskt.

Först tittade "tightsbruttan" upp
på fika och tjatter,sen kom Ulla
med ett fat godsaker lyx!

Shit,jag trodde jag såg i syne,men
det va på alldeles riktigt.


I förgrunden ser vi ett jävla åbäke.
Ett åbäke som just vid den tiden höll sej
någorlunda medgörlig.
NÅGORLUNDA sa jag!!!

"Tightsbruttan" är lyckligt ovetande om vad
som stör mej satan,och ser bara glad ut-
som vanligt alltså.
Men så har hon en stationär dator oxå!


Ulla "jordgumma" kom med världens smaskigaste
goda till em fikat! ♥

Det va efter att vi käkat jordgubbarna som
dator´n helt fuckade upp igen,och jag förstod
att nu jävlar finns det fan ingen återvändo!


Tillåt mej visa:Dator för synskadade!!!!

Sen slog det mej att det kanske va Ulla som uttalade
en förbannelse över lilla HP´n,jag tog nämligen en av
jordgubbarna med VIT choklad på,och just dom va
tydligen förbehållna ENBART henne!!!


Imorron äre onsdag och DÅ
kan det fan bara bli bättre.
VISST!




Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Förlåt HP!! Jag menade inte såå illa,men du vet ju att det är tre bokstäver som nu har tagit över mitt liv;) Sorry!!

♥Kram♥



2011-05-25 @ 11:13:41
Postat av: Majso svarar:

Ulla:HP vet det NU! =))

(dessutom i dubbel uppsättning med mej) ;D

Puss & kram ♥

2011-05-25 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0