What a monday!

Först va det måndag morgon,
som följdes av en,ska vi säja
"jag-vet-inte-om jag-ska-skratta-
eller-gråta-fm"!

Sen blev det eftermiddag!

Visste jag hur den skulle bli,eller
vet vi att jorden i det närmaste
är rund,typ!!!!

Där hade jag oxå behövt ett helt
packe trosskydd,dumma mej som
inte försett mej.

Faktum är att jag skrattar än.

Och inte bara jag,det finns så
jävla många fler som sätter
måndagskorven i halsen.

I´m not alone om man säjer så.

Till skillnad mot andra,som "tror"
en hel jävla massa,men inte fattar
ett endaste dugg.

Som inbillar sej i sin rena själv-
indoktrinerade dumhet!

Att inte folk genomskådat!
Patetiskt och sorgligt!

"Sent ska syndarna vakna"!

Och när dom "vaknar" kan dom
gå och lägga sej igen!

Ha ha ha ha ha ha ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0