Vari ligger problematiken undrar jag!

Jag kan för mitt liv inte
förstå,hur det kan va så
inihelvete svårt att ta reda
på fakta!

Orsaker & verkan.

Det finns Google.
Wikipedia.
Nationalencyklopedien.

Men ibland behöver man
vända blad och va lite
extra uppmärksam.

Det mest superenkla går
tydligen att komplicera i
all evinnerlighet!

Möjligtvis kan man behöva va
en liiiten gnutta observant,vaken
och inte minst aningen intresserad.

Fokusera mera.
Fokusera RÄTT!

Annars blir det lätt långa
jävla bänkar som aldrig
nånsin tar slut.

Och det fattar ju vilken idiot
som helst,att har man en bänk
som är flera hundra mil lång,så
är det förbannat svårt att hitta
en plats lixom.

Härliga måndag!
Du kom,du är i full gång
och jag sitter fan inte på
bänken överhuvudtaget.

Jag orkar inte leta efter
nån meter eller två att
slå ner röven på!


Och NEJ!
Jag är INTE bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0