Jag börjar tröttna nu

Det är inte kul längre.

Det har förvisso inte varit
kul en endaste sekund med
att ha dom här jävla bacillerna
i hasorna hela tiden.

Ett par da´r bara iof,men det
är ett par da´r för mycket
om vi säjer så.

Jag har faktiskt aldrig varit i
tunneln och sett ljuset.

Men jag känner folk av motsatta
könet som varit det,flera gånger.

Jag har lixom bara stått på håll
utanför tunneln,men det där jävla
ljuset som dom tjatat om så fort
termometern överstigit 37.9,det
va ju fan svagare än en ficklampa
med dåliga batterier.

Fast allt är ju relativt,så jag lät
dom tro att sista sucken troligen
va ett faktum i den fladdrande
lilla lågan.

Själv föredrar jag faktiskt soft
belysning som i tända ljus när
sånt här mående sätter in.

Vem fan vill glo rakt in i en
1000 wattare självmant lixom!!!

Go´natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0