Det blir så roligt att jag måste skratta

Snart är det helg igen,och
efter helgen kommer det
ALLTID en måndag.

Jag har gluttat lite pillemariskt
i Sibyllakulan och sett att det kan
bli en jävligt skojsig måndag.

Man ska för allt i livet INTE
underskatta måndagar.

Det har jag aldrig gjort.

Man kan få så förbannat kul,
att man måste ha vuxenblöja
på sej hela da´n för att inte
väta ner underbyxorna.

Ja,inte jag förstås.

Jag har ju världens mest perfekta
och trimmade sätesmusklerna man
kan ha.

Just därför att jag upplevt så jävla
många skrattretande måndagar
i mina liv och därmed knipit satan
och övat upp dom.

Förresten,det har inte bara
varit måndagar,det har varit
tisdagar,onsdagar,torsdagar
och fredagar oxå.

Och på måndag som sagt,då
"kniper jag igen",IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0