Now we´re talking

Fick väl fikagäst förut.

"Tightsbruttan" hastade
upp på en kopp med dopp,
så där satt vi på ballen
och slängde nåra ord.

På med Skyp´en och så
slog vi en pling till dom
där hoppigas land.

Australien alltså.

Jorå,min balle är ingen
vanlig en,den är lixom
med sin tid om man
säjer så.

Att resten av huset inte
alls hänger med i den
s.k utvecklingen,det är
ju en helt annan never
ending story,TYP!

Men,det finns dom som aldrig
ens får se en balle som flickan sa!


"Tightsbruttan" får lixom inte sin webcam hemmavid
att funka som den ska,så naturligtvis lånade jag ju
ut my little computer med inbyggd!


Men hallå sa jag,sätt på då´rå-vafan om du nu kan få se
ungen som befinner sej i landet långt bort,ska du väl för
fan inte snacka UTAN bild.

Hon lydde!
(tur för´na)


Säj hej till Sandra borti känguruland!
-"Hej Sandra"!

Sådär spejsade stolar och headset har fan inte
jag här på mitt "internetcafé".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0