Här sitter jag i väntans tider

Och den dumskalle som säjer
att INGET är som väntans tider,
kan dra nåt gammalt över sej,
på DIREKTEN!

Jävla skitsnack rent ut sagt.

Nu har jag väntat i över två
timmar på att få min utlovade
ryggmassage,och inte fan känns
det vidare najs att sitta och vänta.

TVÄRTOM,jag hatar´t!

Have some jävla mercy with
the Herpesinfected för fan.

Jag har inget tålamod alls.

Nu,NUUUU vill jag bli ompysslad
och omtänkt och omslingrad och
hela jävla faderullan.

Verkar ju gå bra.

NOT so very!

Massagemästar´n småsover
i soffan typ,så det blir väl jag
som får massera igång honom
istället vad det verkar.

Och på tal om verkar,fast med ä,
så värker det nåt så inihelvete i
nästan hela vänstra fejset.

En vänsterdonation skulle sitta
fint nu.
Helst UTAN skäggstubb!

NÅGON?


Såhär glad är jag....INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0