Vilket klös

Preciiis hemkommen från
fikastund hos "Mellan" och
hennes M.

Och katten,icke att förglömma.

Jag är ingen kattmänniska.
Sorry alla kisselovers men
så äre bara.

Och det är Sollentunakattens
fel alltihopa.

Jo,för länge sen tog jag(vi)hand
om en grå skönhet som haft en
jävlig uppväxt just i Sollentuna.

Han fick kattdamp och blev helt
jävla skogstokig efter ett tag,högg
efter ben och allt som rörde sej.

Tack & goodbye med honom lixom.
Gick ju fan inte att ha en sån i
möblerade rum.

Inte i omöblerade heller för
den delen.

Så nu lever han väl halv jävel
uppe i katthimlen kan jag tro!

R.I.P Alfons!


Fikatajm!
Notera att jag har med egen mjölk till kaffet.
(och lite hembakt)


Tillåt mej presentera:Karutchi!


Vad är det för ett jävla namn förresten?
Karutchi...


Han va iaf tacksam att fota,och det får man ju tacka för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0