Finbesök & på gränsen till sammanbrott

Idag har som sagt fina
U varit på besök.

Äntligen är vi igång igen
med våra små dejter.

Att vi bara hann halvvägs
är ju inte bra,så vi måste
fortsätta nästa fredag.


Hon sa att GI-kakan smakade gott,så jag väljer
att tro på´na!


"Lilleman" älskar som vi vet sin mamma,så han tittade
oxå upp och fick sej en smakbit!


Efter det sladdade jag ner till
affär´n och inhandlade lite
hallon till efterrätten.

Slängde in min überskitiga
jacka i tvätten och hoppsan,
så stod lilla mamsen i farstun.

Henne hade jag iof ringt in för
konsultation vad nya symaskinen
anbelangar.En maskin som INTE
vill lyda mej hur jävla snäll och
förstående jag än är!
(Det förbannade aset!)


Men när inte ens proffset(läs:mamsen)kunde få sattyget
att samarbeta,så va det bara ett konstaterande som återstod:
Jag har berikats med ett fuckingjävla måndagsexemplar!!!

Psykbrytet började promenera på  mina nerver och
den förbannade skiten höll på att få sej en dubbel,
typ trippel salto ut genom fönstret!
Jag höll mej dock i underarmsskinnet och istället
plockade jag fram ingredienserna till drömsåsen.

Tur för fröken Husqvarna att det fanns en
en halv spärr kvar,annars hade hon fått
frysa rejält i snödrivan,FOR EVER!


Redo för hopkok!
Ska bara slänga mej i badet och
skura bort min sura,sura min.

Det är ju fredag för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0