Garderoben är full,men jag vet inte vad jag ska ta på mej

Helvete vilket jobbigt läge
DET är då.

Man går in i sin walk in closet
och snurrar typ hundra varv,
men vet iaf inte VAD man ska
ta på sej för trasa.

Skitjobbigt och migränfram-
kallande är det.

Ikväll är det nämligen dax för
årliga "Lilljulen",och årets
värdinna blev D.L.V!

Igårkväll städade hon för vår
skull fick jag meddelande om.

Jävla onödigt svarade jag,och
sa att för min skull är det
verkligen inte nödvändigt,sopa
in ev. skit under nån matta bara.

Ameh vaddå,jag tyckte hon kunde
koncentrera sej på andra roliga
förberedelser istället.

Som att fixa nån smaskig efterrätt
eller så,DET är väl iaf det viktigaste.

Men näerå,efter städningen satte
hon tydligen fart (mitt i natten),och
skulle måla sina trägolv.

Den "Varelsen" har hela huve´t fullt
med idéer kan jag tala om.

Skulle inte förvåna mej om hon flyttat
vardagsrummet tills vi kommer oxå!

Just det,värdinnegåva-en sån kanske
man skulle greja till.

Klart jag har fixat den redan,vafan trodde ni!

Nu återstår som sagt bara att springa
runt och prova kläder oxå.

Kanske att jag bestämt mej till kl.18!

Ha en fab torsdag gott folk!


Min fina lilla varelse!♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0