Outfiten för helvete!

Det är fan inte bara vinet
som ska kylas inför imorr´n.

Jag måste ju för helvete börja
riva i min garderob oxå.

Eller walk in closet som
det ju faktiskt är!

Det börjar alltid skitbra.

Jag står och klämmer och
känner och tänker:

Ameh vafan den DÄR kan jag
ju ha,den har jag typ ALDRIG
använt,och OJ lappen sitter
visst kvar.

Sen ångrar jag mej och gå
på nästa som oftast oxå har
lappen kvar.

Men näe,den sitter alldeles
åt skogen och fladdrar som
värsta tältet-varför köpte
jag den egentligen!

Sådär håller det på tills jag
får ett psykbryt och nästan
är på väg att kasta alla kläder
i en påse och skicka till Baltikum.

Typ!

Måste nog fan börja riva redan nu
bland alla tygbitar som finns.

I-landsproblem jag vet.

Men ändå!
Jobbigt!

Skitjävlajobbigt faktiskt!


Dom där kläderna kan jag INTE ha!

Då tror dom ju att jag inte har nåra andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0