Måndag here I am

Jag är som sagt här.

Redo för en ny dag,en ny vecka!

Känner på mej att den kommer
bli kanon på alla sätt och  vis.

Stay positive lixom.

Och på torsdag äre dax för
månadens klubbträff igen.

Det va ett tag sen sist nu.

Dansa på borden kanske vi
inte ska göra,men väl på golvet.

Lägg därtill god mat och
en jävla massa tjatter.

Det händer mycket grejer
på en månad som ska avhandlas
och pratas vitt & brett om.

Nu ska bara sista kaffet intas
och sen kanske nåra minuters
snabbsömn.

Sov vidare ni som
redan lagt er,jag
håller ställningarna
här ett tag till!


Hittade en gammal bild när jag satt och bläddrade förut!
Nu är dock "Lilleman" längre än både "Mellan" mej! (jag!)


Gu´vad jag älskar dom!
               ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0