En fredagskväll på landsbygden

Egentligen skulle jag nog fan
passa bättre som typ New York-
fru,eller Los Angelesbrutta eller
om man ska va riktigt jävla petig
Söderhavsböna under vajande
palmer,iklädd bastkjol och med
parasoll utan drink!

Men nu sitter jag här som i värsta
"Änglagårdsidyllen".

Ni vet när Fanny kommer in i
lanthandeln och ska beställa
Raimat och sen tänker laga
bouillabaisse till middag.

PRECIS så är det i min lokala
lilla Supermercado.

Ameh vafan,det fattar ju vilken
jävla filosofiedoktor som helst,
att går man inte i Foppatofflor
och grå sletna joggingbrallor
modell "fåplatsmed blöja" när
man gör sina inköp,DÅ...DÅ
jävlar tror man att man är nåt.

Kärringarna är värst.
Bla,bla,bla.
Tissel,tassel.
Blickar som snörar upp dubbelknuten
på Converseskorna och greppet om
strypkopplen på karlarna när dom
är med går inte av för hackor.

Här passar du inte in fattaruväl!!!
Typ så,skriker dom o tysthet och
blängglor ännu mer.

Så jävla skojsigt att jag nästan
skulle behöva "Blöjjoggingbrallor"
eftersom man nästan skiter på sej
av skratt varje gång!

Karlarna kan ju för fan få bånge
bara av att slippa se skitigt hår
och samma jävla tunika 76 da´r
i veckan,år in & år som aldrig
tar slut.

Men näerå,förändra inte sej själv
vetja,på nåt sätt.

Det vore ju förbannat onödigt.

Låt avundsjukan lysa igenom bara
och bli såna däringa bitterfittor
som ingen jävel nånsin vill se rakt
in i ögona,än mindre dra ner brallorna
på och smeka över lilla skinkan!

But hey!
I couldn´t care less!

Jag är JAG och det är jag
stolt över...som fan!

Nästa gång ska jag gå med
lilla byttan och ta betalt för
tittarna.

I will make a fortune!
På ett par veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0