Superlativum i pluralum-hela kvällum och in i nattum!

Känner ni till uttrycket:
"Tiden flyger iväg"???

Egentligen är det ett jävla
töntigt uttryck,eftersom
tiden lixom inte kommer
nånvart i egentlig mening.

Ut i universum,eller?
Och sen då!

Men iaf,igårkväll,igårkväll
va jag ju bjuden till A på
mat & kaffe,och efterrrätt
och hela balunsen och då,
DÅ "flög" inte tiden iväg alls.

Näerå,det va mera typ som
att sitta i en Concorde-
svisch,svosch-tre timmar
blev till tre minuter ungefär.
Och sådär fortsatte det till
efter midnatt!

Eller där ljög jag lite igen,det
va fan mer "raketfart".

Det är märkligt(men härligt)
hur man bara "klickar" med
vissa personer.

I det här fallet en person som
är som mitt andra jag,på SÅ
många områden att man nästan
blir lite mörkrädd och full i skratt
på samma gång!


Fast just mörkrädd va det sista jag behövde vara.
55 ljus hade A tänt lite överallt och detta mötte mej
när jag klev in i hallen!


Sallad,bröd och en paj så god att stjärnkockarna skulle
bli gröna av avund och säja upp sej på studs!
(släng er i väggen Vögeli & Co!)


Och kaffe!
Ni ser inte,men det är Gevalia i koppen.
A hade köpt GEVALIA,för min skull!
Vafan säjer man?

"In heaven,with an ANGEL"


Simsalabim,så trollade A fram världens smarrigaste efterrätt
oxå,med smaker som fullkomlig k......e i munnen!


Ni tror väl inte att det va slut där!!!
Absolut INTE,jag blev bortflyttad till fåtöljen
och serverad ännu mera gott!


Vi lyssnade på "gamla godingar" och kände oss som 17 bast
igen,iof inte så jävla länge sen men ändå!!!
NOSTALGI PÅ HÖG NIVÅ!


Vänta nu,hur äre EGENTLIGEN-man ger värdinnan en gåva när
MAN kommer dit,visst!

Den här värdinnan däremot gav MEJ en present när jag
va tvungen att åka hem!

Ameh ni fattar va!
Vilken underbar människa jag träffat!
Helt i min smak.(kaffe&choklad)

Tack supersnälla,söta,underbara A för en
fullspäckad kväll som tog slut alldeles,
alldeles,ALLDELES för fort.
(och du:jag är proppmätt än)
=))


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh,tack själv supergulliga du för den bästa kväll/natt jag haft på länge=)Det gör vi om snart!!(mycket snart)Nu ska jag äta rester från igår:)

STOR kram<3<3

2010-10-14 @ 12:25:52
Postat av: Majso svarar:

Spegel! =))

Jaaaa,det gör vi om VÄLDIGT snart!(Deal!)

Jag vill oxå ha såna rester ;D.Mmmmmmm!

Bautakramar <3<3<3

2010-10-14 @ 17:32:44
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: Elin

jag tycker det är UNDERBART OCH JÄVLIGT KUL att ni har hittat varandra <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-10-14 @ 22:20:12
URL: http://mondoblog.se/Elsiss
Postat av: Majso svarar:

Elin:Ja vet du vad,det ÄR det VERKLIGEN!=))

(Du har en helt enastående mamma,på ALLA sätt & vis <3)



<3<3<3<3<3<<3<3

2010-10-14 @ 22:57:17
URL: http://majdesajn.blogg.se/
Postat av: matilda

MYS men nästa gång ska jag och elin vara med :D puss

2010-10-15 @ 15:18:58
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar:

Matilda:Men så trevligt då!Jag ska prata med A om det och så får vi överlägga lite! ;DD

Puss <3<3<3

2010-10-15 @ 18:52:52
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0