Smörsångare

Jaha,men så jävla bra
då´rå att mitt Bregott
va slut just som jag
skulle ta mej en macka.

Jag som hatar Becel,
Lätta och alla andra
trista bordsmargarin.

Bordsmargarin förresten,
va är det för töntigt namn
man har det ju för tusan
PÅ mackan,vem brer smör
på bordet!

Jag hade naturligtvis kunnat
sätta mej och böla och tyckt
att hela den här månda´n
varit förstörd,men se det
gjorde jag så fan heller.

Jag vispade förstås ihop
mitt eget Bregott,med flingsalt
och så en touch med extra dill!
Samtidigt sjöng jag en töntig
trudelutt precis som Julio Iglesias.

Hur ofta har man en riktig
"Smörsångare" i köket lixom!

Inte nog med att jag har
perfect genes,jag har
perfect brain oxå!

I´m simply the best!
    

Smör,olja,vatten & flingsalt-det enda som behövs!
Och en visp underlättar förstås.
Jag hade iof inte behövt den med tanke på mina
muskulösa armar,men jag älskar ju att diska så
det va enbart därför jag tog fram den!


Smörigt va!


Tada!
Hur jävla enkelt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0