In my dreams!

Imorse kunde jag knappt komma
upp snabbt nog.

Jag va livrädd och skakis och
totalt ur balans efter nattens
hemskaste mardröm.

Kaffet va slut!

Och då menar jag inte
bara här hemma.

Det va slut överallt.
Skördarna hade slagit fel
och INGET kaffe fanns att
tillgå nånjävlastans!

Jag som inte bunkrat upp.
Som levt i min enfaldiga
tro att detta ALDRIG skulle
inträffa under min livstid.

Suck & stön.
Riva sej i håret,få ett vattenfall
med tårar i hela fejset och
leta efter ett kraftigt rep.

HALLELUJA!

Bryggar´n stod laddad som
vanligt och muggen framställd!

Nu är jag lugn igen,men det
vetifan om jag vågar gå och
lägga mej ikväll.(läs:inatt!)


Ordningen återställd!


Kommentarer
Postat av: micha

god morgon...tar en kopp te istället ;) <3

2010-10-07 @ 09:45:52
Postat av: Mami svarar:

Micha: TE????????

In your dreams baby!!!

Kommer aldrig inträffa.(Yack va äckligt!)

Kram<3

2010-10-07 @ 10:10:12
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0