Time to bake some

Nu har jag tagit fram smör
och mjöl och vit choklad och
socker och kastrull och hela
alltet som behövs för ett
lyckat saffransbak.

Egentligen har jag fan inte
tid att stå och greja med
sånt här idag,men eftersom
Ulla.Red testat ett nytt recept
(som jag oxå skrivit ner),så
kan ju inte jag va sämre än
att testa det oxå.

Allt annat vore ett fett jävla
hån mot andra "lyxfruar".

I övrigt är det skitväder,så
jag tänker i vilket fall som
helst INTE gå ut.

Möjligtvis rasta hundarna.
MÖJLIGTVIS,jag har inte
bestämt mej än!

Ha en great tisdag lovers!

Jävligt snabbt
                             måste det gå idag!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Saffransbullarna med vit choklad är sååå goda!!Jag tryckte i mig ett par stycken i går kväll när jag hade bakat dom,mums=)<<3<3<3<3

2010-11-23 @ 13:10:39
Postat av: Majso svarar:

Ulla Bulla:Skojjar du ATT dom är!Jag tryckte oxå i mej ett par,satt finfint till kaffet! =))

Puss<3<3<3

2010-11-23 @ 19:45:50
URL: http://majdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0