Exciting fredag,oh la la

Jag ska göra nåt väldigt,
väldigt,enormt spännande
och skojsigt idag.

Jag ska gå på ett litet möte.
(VERY IMPORTANT)

Ett möte som egentligen inte
är så jävla litet,men jag väljer
att kalla det så bara för att inte
behöva spraya på mej hela
parfymflaskan.

Det blir så dyrt,och det vill man
ju inte på ett litet,litet möte.

Det här mötet kan verkligen göra
en riktigt skitnödig.
Så skitnödig att man kanske inte
alls kan hålla igen.

Fast inte skitnödig ur normal
synpynkt,mer som så att man
blir fladdrig av Maraboufärg
i ren upphetsning och hysteriska
inombordsskratanfall!

Såå kul ska jag ha en fredag
i mitten på november.

Det är förbannat kul,och en
smula upplyftande när man
kan pigga upp den grå varda´n
och sprida lite ljus över gråheten.

Det är oxå jävligt nervkittlande
att inte veta NÄR folk får hybris
och fullständigt skälver ända in
till benmärgen.

Kan tänka mej att det vore lika
nervigt och störigt som om man
vaknade en morgon och upptäckte
att man va på smällen,stå där och
va i 7:e månaden fast man vet att
man inte ens haft trosorna nerdragna
senaste året eller så.

Pirret,chocken,nerven i det lixom.

Sen kan jag verkligen inte förstå
varför folk röker på,när det enda
som behövs är nåra möten då & då!

Hoppas dom bjuder på kaffe.
Kaffe och röka är ju en jävligt
bra kombo!

Enjoy your friday!
I WILL!

(och bildfanskapet gick inte heller nu att få in!)
Bra början det här!
Verkligen!

Update:Skam den jävel som ger sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0