Min lilla mamma...

...har visst börjat läsa här!

Ähum.
Eller vad man ska säja.

Är det nu jag ska börja
censurera och vårda
mitt språk kanske?

För man får ju ha i åtanke
att hon iaf är "nåra" år äldre!

Näe!

Vid närmare eftertanke så
fortsätter jag nog fan i den
gamla inkörda stilen.

Det hade varit en annan sak
om drottning Silvia nosat upp
det här spacet,nu är det ändå
nån som känner mej.

Och ska man va jävligt noga,så
är det ju en person som varit
med från början och format mej.

Även om jag formaterats om
under årens lopp.

Att jag sen slirar ut på sidogator
och igenväxta stigar får hon helt
enkelt beska med!

Take it or leave it typ!

Jag är den jag är och det kan
hon va förbannat stolt över.

Love you mummy ;)

And so am I.
He,he!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0