Hade ju glömt...

...bort att jag redan
fixat dagens mat.

Det gjorde jag ju för
tusan igårkväll för att
slippa stå och överhettas
i hjärnan idag.

Fisk.

Närmare bestämt gösfilé
med knaperstekta kantareller
i grädde,toppad med riven ost.

En jävla massa ost!

Inte för att jag behöver äta
mat ur smarthetssynpunkt.

Jag är ju redan bright så
det räcker & blir över.

Utan för att det är gott.
Och nyttigt.

Vidare har jag "fiskat" upp
"Mellan" (när jag tog spisledigt)
så vi hälsade på "Stora" i nya lyan.

Där blev vi bjudna på rykande
färska muffins.

Dom är så jävla händiga
mina avkommor.

Brås på mej helt enkelt.

Så länge som jag diade
dom små liven är det ju
fan inte konstigt.


Skitformar hade hon fått tag på,men vafan vi åt ju bara
av det som va i,och det va döööögott!


Och här står hon och posar i sitt trevliga lilla kök!


Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0