Äntligen...

...har jag fått tag
på veterinären.

Kellys klo måste
nog dras bort.

Under narkos.

På ONSDAG!

Wtf,jag vill inte
vänta så länge.

NU.
Nu tycker jag att
hon kan ta emot
en orolig "mattemormor".

Men näerå,det fanns det
ingen tid för alls.

Bara att fortsätta tvätta
och bandagera om.

Och så får vovven INTE
äta efter kl.22 imorronkväll.

Men  dricka får hon göra.

Hon sa inget om VAD för dricka.

En liten whiskey kanske för
att lugna nerverna innan.
(hunden alltså!)

Det blir nog bra det här.
Framöver!

Halvt klöslös förvisso.
Men bra!


Kommentarer
Postat av: micha

tack snälla snälla igen för hjälpen "mormor":)

ses på onsdag! love <3<3

2010-07-12 @ 19:00:02
Postat av: "Mormor" svarar:

Micha:Vassego sålänge ;D

Japp,ses då´rå!

<3

2010-07-12 @ 19:25:51
Postat av: TILDA

jag kommer med på onsdag :) <33

kelly kan behöva allt stöd hon kan få ;) hihi

2010-07-12 @ 22:00:51
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Bra där,supporterklubben går i samlad trupp ;DD

2010-07-12 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0