Mat,kaffe,recept & lite trummor.

Blev bjudna på en
dööögod gryta hos
lillsis.

Efter det,kaffe &
kaka.(min)

Sen satte jag sis
i lite mer arbete.
Hon fick skriva
nåra recept åt mej.

Nu sitter jag återigen
i min favvofåtölj,med
computern i knäet och
med kaffemuggen inom
räckhåll.

Ska nog se hockeyn
som börjar kl:02!

Nirå?
Sover ni redan,eller???


Hoppsan,va visst lite snabb med kameran.Maten är ju inte framställd!


Jag fick ett glas vin till maten.
Skönt med gångavstånd hem.
Ända tills man inser att det är -18 grader ute!!!


Snart dax för kaffe...som jag väntat!


Nya recept är ALLTID välkomna!


Darlingen testar herrn i husets senaste "leksak"...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0