Det va väl ett jävla tjat om Lucia

Men iallafall,så lussade lilla
jag igårkväll.

Mest för att överraska kvällens
värdinna som jag visste inte
hade fått nåt ljusligt besök innan.

SEN,efter det va det dax för mat,
fika och paketleken.


Vad gör man inte för konsten lixom!


Glöggmingel när särken åkt av.


Nu är ju inte jag nån glöggdrickare precis,men vem kunde
motstå en liten slurp ur dessa muggar!


Det blir "lite" smått att äta sa värdinnan!
LITE ja,jomenellerhur....Pajer,tunnbrödsknyten,Grissini
och grönsaker med dipp-gott så innerst in i skogen.
(där vi för kvällen befann oss)


Jag högg in på en skink & västerbottenostpaj!
Såååå god att man typ halvdog i pajförälskelse,nästan!


Paketleken börjar NU!


Sen fick vi efterrätt oxå,smaskigare än nånsin!


Jag fick ett alldeles eget rött paket med vita prickar
och fina band på!


Och i paketet låg ett alldeles bedårande luciatåg!♥


Mamman P fick oxå en gåva!
Notera delar av värdinnans fjorton luciatåg i bakgrunden!


Tack för en helt underbar kväll med god mat,efterrätt,paket
och många glada skratt!
Vi ses nästa år igen,samma tid,samma plats!

                                 ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Tack själv för ALLT,alla fina julklappar och ditt härliga sällskap!Jag blev så rörd när du stod där med full luciamundering och sjöng så vackert:)

Det här gör vi definitivt om nästa år!!:))

<3<3<3<3

2010-12-14 @ 11:43:57
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Varsågod och DEFINITIVT ATT vi gör,varje år ;DD

<3<3<3

2010-12-14 @ 12:57:41
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också va mé nästa år....Gu vad mysigt ni såg ut och ha....Jag vill ha en lucia som står utanför mitt fönster nästa år...Åh inte vilken lucia som helst utan MAJSOOOOOOOO....

2010-12-14 @ 14:14:35
Postat av: Majso svarar:

Anna:Kom bara kom vetja =))

Och tänk,tänk om Majsoooo-Lucia står utanför och sjunger(falskt men hjärtligt)nästa år ;DD

Puss & kram sötnos <3<3<3

2010-12-14 @ 17:14:07
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du är viktigast; att Lucia är snäll eller att hon ser bra ut, eller lite ut av varje?

2010-12-15 @ 02:28:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0