Det här är inte reklam,det är ett konstaterande!

Alltså jag är skapligt skeptiskt,
för att inte säja mer eller mindre
allergisk mot reklam som utlovar
mirakel och under och total
stjärnglans,unt so weiter.

Ni vet som shampo som bara
hux flux "läker" ihop kluvna
hårtoppar innan man knappt
ens blött håret och öppnat
flaskan,typ.

Eller mascara som separerar
fransarna och gör dom en miljon
procent fylligare redan efter
första penseldraget.

Eller salva mot fotsvamp som...
....ja ni fattar!

Bullshit säjer jag!

MEN.

Nu har jag provat en grej.
En helt amazing liten grej
som verkligen funkar.

Utan besvärjelser,rökelse
och "tron-kan-minsann-
försätta-berg-hum-hummet".

Det här FUNKAR,som fan.

Kommer ni ihåg att jag vann
ett serum i april???

Nähe,där ser man hur jävla
intresserade ni är.

Inte ens glada för min skull!

Nu vet jag inte om jag vill
berätta ens!!

Eller jo,det gör jag fan.
Det va iaf ett serum till
ögonfransarna,för att dom
ska bli starkare ,kraftigare
och längre.

Sure tänkte jag.
Men provade.

Det är förvisso inte slut än,
så jag fortsätter tills det
inte är en droppe kvar.

Dyrt som fan,och inget jag
hade köpt själv om man
säjer så.

Fast man kan ju önska sej!

Gör det vetja!

Eller för all del,fortsätt
med lösögonfransar om
ni hellre vill mecka med
sånt,gör det!

Jag ska iaf skriva upp
en sån här på önskelistan.

Till nästa år.
Fyller ju 27 då.

IGEN!


Och HÄR kan ni läsa mer,om ni har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0