Love made me tired

Så kan det bli när man
varit iväg och VAF´at!
(vård av förhållande)

Man blir lite trött och
aningen seg.

Så mycket kärlek i
luften,pussar och
umgänge att man
typ bah:
"Du & ja darling"!

Fast vi pussas ju lixom
hela tiden annars oxå.

På hemmaplan menar jag.

Man MÅSTE "vattna" sina
växter(läs:älskade)och
ge av sej själv hela tiden.

Jag har t.ex nästan
bara en underarm kvar.

Så mycket har jag givit!

Ursäkta mej,men jag ska för
ovanlighetens skull hoppa ner
i bingen och bara gosa runt nu.

Men imorr´n,då återkommer jag!

Kram & Go´natt!


Vi ringde ner "Kaptenen" så han tog en liten hyttmysbild,så nu får vi
Commodorehytten i fortsättning.Typ!

Jag kanske skojjade lite där,det är jag som tagit bilden.
"Blixten" ni vet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt ni har det då ;)<3

Pusss på dig<3 hoppas ni haft de bra!

2010-08-22 @ 23:59:06
URL: http://elsiss.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Elin:OM det va ;DD

Puss & Kram stumpan <3

2010-08-23 @ 10:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0