Ha,ha-det går svinbra...

...att loooosa vikt på
min nya diet!

Ofrivillig,men so what!

Glass,hallon,drömsås
och en jävla massa
kaffe på det!

Förvisso är jag ju redan
perfect,men döm om min
förvåning när jag igår
ställde mej på vågen
(vilket händer skitsällan numera)
för att se hur MÅNGA
kilon extra den skulle visa,
och vågfan bah:
"Du har tappat en del här"!

Moahaha!

Och vafan gjorde jag då
tror ni?

Firade med tretusen situps
och femtitre upphopp följt
av fjorton varv runt huset!

Troligt!

Jag tog lite mer glass
och hällde över skitmycket
drömsås toppat med hallon.

Ska man fira så
SKA man fira!

Rejält.

Jag har ju sagt att träning
är överskattat och kondition
en färskvara ju.

Hade jag gympat arslet av
mej hade det ändå varit
ogjort idag lixom.

Ameh-jag hade ju ändå
inte fortsatt idag.

Och imorr´n,imorr´n äre
jag som går raka vägen
till affären direkt.

Grädde!

Jag ska köpa 3 liter grädde.
Minst!

Fett bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0