En salig blandning

Det slår mej när jag öppnar kylskåpet,att golfsäsongen närmar sej.Fråga mej inte varför jag kommer att tänka på nåt så korkat som just golf!Kan det va för att jag har hört en hel massa historier om denna (i mina ögon) helt meningslösa sport.??Jag menar,vem vill frivilligt gå flera mil i antingen spöregn eller gassande värme??För "perfekt" golfväder verkar inte komma som ett brev på posten precis!Darlingen har en förkärlek till att dra iväg med järnnian & peggar när det börjar lukta grönt gräs.(även om det inte är så ofta det händer nu enligt hans mening)Själv skulle jag inte ens träffa en medicinboll upplagd på en hink!!Säjer väl allt om mitt bollsinne....
Å andra sida kan man ju alltid ändra uppfattning (kanske!). Tiger Woods kan ju tänkas ringa och säja att han vill ha hjälp med att sätta sprätt på alla sina miljoner.skulle jag kanske kunna se mellan fingrarna ang.golfgrejen och t.o.m sortera hans klubbor i nummerordning....

Text på skylt:
Killar: Ingen tröja,Ingen golf!
Tjejer: Ingen tröja,Ingen greenfee!
                                          
(Styrelsen)


Den där Dave verkar va en kille i min smak!


Vad blir det till middag?????

Puss & Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0