En liten del av Söderköping

Grå jävla skitmåndag,utan så mycket som en strimma sol.Det är ju för fan mars nu,kan man inte ens få lite solsken??
Känns som en sån där dag när man bara går på halvfart och knappt det.Men så messade lillasyrran och frågade om jag ville hänga med till Söderköping en snabbis.Utan att ägna mat,disk & städning en tanke svarade jag ja.Det gick på en nanosekund.Så jäkla skönt att bara komma hemifrån ett par timmar.
In på Jysk och kryssade mellan hyllorna,jag skulle ju bara med som sällskap men va den som kom hem med en påse.Typiskt mej!Men lite gult påsktyg,det blir kanon och plädar kan man inte få för många av.När dom bara kostar 15 spänn kan man t.o.m kasta och köpa nya efter hand.Att tvätta är bland det tråkigaste jag vet!
Dessutom fick jag med mej ett träningsredskap hem(från syrran).Så nu jävlar ska det "brännas fett" framför TV´n på kvällarna.Känner redan av min dåliga kondition.(läs obefintliga)
Nu är det "åter till verkligheten" som gäller.Bara att ställa sej vid spisen igen.Som jag har längtat!!!!!



Gott & Blandat...

Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0