Lättklätt.(för känsliga rekommenderas kräkspåse)

Jag hittade en gammal goding
i min bikinisamling.
Perfekt med boxermodell.
Man kan nämligen stoppa
in hängbuken i brallorna
om man drar upp dom lite.
Nackdelen är att man då
INTE bör vända sej om.
För då syns hängröven.
(eftersom man dragit upp fram)

Detta är egentligen en bild i
VARNINGSSYFTE som ni ser.
Denna ickekropp är resultatet
av ALLDELES för lite motion.
Fel mat eller ingen mat alls.
(Färgen kommer från Gevalia!!!)

Men va fan,jag har ALDRIG
påstått att jag är perfekt.


Även Photoshop har sina brister....




Kommentarer
Postat av: Putte

SER ATT DET ÄR ÄN/EN VÄLMÅENDE TJEJ,gläds MED dig. :-) Kommer det fler??? vilken del åker av DÅ?

2009-06-25 @ 20:17:39
Postat av: Majso

Sv:Datts alles!

The rest is private and only for kungen av darkness,typ!

2009-06-25 @ 20:47:27
Postat av: Peter!

OK då vart det inte så intressant att stressa in på denna blogg hädanefter!!:-)

2009-06-25 @ 20:49:57
Postat av: Anonym

Sv: Stress är ju inte att rekommendera,så det är bra att du tänker på DEJ!

Moahaha!

;-)

2009-06-25 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0