Tonåringar...

Dom som säjer att
tonårstjejer är jobbigare
än tonårskillar,har aldrig
umgåtts 24/7 med MIN son.

Jag har aldrig varit med
om maken till unge.

Det är inte "bara" plattång,
deo och vax i håret.
Han blir ilsken som en hel
jävla getingsvärm om han
inte får som han vill.

Nu vet ju jag emellertid var
den förbannade olaten
kommer ifrån,men ändå.
ORKA lixom!

Sen kan jag väl lugnt påstå
att det där med att bestämma
med kompisar har gått lååångt
över styr.
X ska sova hos Q som oxå får
sova här ifall hans morsa kan
hämta på lördag,för Q vill inte
följa med till T som i sin tur är
osams med R när......
Fatta ni nåt???
Det gör aldrig jag heller.
Men när jag påstår det så
tar det hus i helvete.
Mobiltelefonen brinner i
fickan på ungen och...
summa summarum så
vet inte NÅN av Q,X,T och R´s
föräldrar heller nåt.
VA FAN SYSSLAR DOM
MED???????????
Ungarna alltså.

Sen finns det visst nåt som
heter DATOR.
Den är en historia i sej.
Ständigt uppkopplad
MÅSTE han va det lilla
stycket.
Tycker han.
 
Det tycker dock INTE mamma.
Och av nån konstig anledning
strular Routern när det är som
mest "ickelämpligt" att sitta
med fingrarna klistrade vid
tangenterna....

Det är DÅ,i vargtimmen man
inser hur jävla frustrerande
det är med en getingsvärm
som anfaller inom loppet
av en tusendels sekund!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå jag umgicks ju med honom då den 24/7-00 eller vad det 01 fast det var ju flera år sedan kan ha varit den 25/7 när jag "tänker"efter,,ingen fisk på dagens tur,men väl en stråle kiss ståendes på fören på "Hajen" ryds.

2009-07-19 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0