Tänk såhär...

...att nedanstående bilder
hade publicerats för cirkus
25 år sen.
Och då får ni alltså låtsas
att objektet va typ 18 år och
jävligt good looking.
Förbannat HOT alltså.
Sen kan ni kanske tänka
bort lite kläder och lägga till
en jävla massa make up!

Ni MÅSTE alltså ha en förbannat livlig fantasi.


 
 
 
                  

Då kanske bloggen hetat  : "MISSPUSSYMYLIFEASASTAR"...
Eller nåt i den stilen,och så hade det kanske (högst troligt)
suttit en hel del runkoffer ute i cyberrymden....

Fy fan vad jag är glad att jag inte hade dator då!
Eller rättare sagt,jag tackar mina föräldrar för
att jag ser ut som en medelråtta...

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0