Fiska eller sova vidare...

Fy fan va skönt.
Med lite sovmorron.
Slippa bry sej om nån
jävla klocka som ändå
bara snoozas typ
365242 gånger.
Ligga kvar och dra sej
som värsta tonåringen.

Hade tänkt inta kaffet
på ballen och njuta av
fågelkvitter och lite sus
i träden.
ICKE.
För det enda jag hör är
en gammal jävla gräs-
klippare som låter fan.
Inte i 5 minuter.
Utan i 1 timme och 5 minuter.
Genast blir jag på skithumör
och vill hoppa ner i sängen igen.
Men det går ju inte.
Han (trädgårdstomten) klipper
ju utanför sovrumsfönstret.
OXÅ...

Lika bäst att packa ihop sej.
Ta en båttur kanske.
Och fixa dagens mat.
Orkar inte öppna frysen och
tina nåt idag!
Färsk fisk vore gott.

Smart är jag tillräckligt ändå.
Så det är alltså inte av den
anledningen jag vill äta fisk!
Men det fatta ni va!!!!


I nödfall en sån här...


Men helst en sån här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0