Mina diamanter...

"Vänner är som stjärnor.
Det är inte alltid man ser dom,
men man vet att dom finns där."

Den som har riktiga vänner är rik!Det har jag,alltså ÄR jag jätterik...
Lördagskvällen bjöd på lite att äta,kaffe & kaka....samt HUR MYCKET babblande som helst.
Tänk vad tiden går fort när man har trevligt sällskap!(det BÄSTA)
Helt plötsligt var klockan långt efter midnatt.Hoppsan!
Tack ÄLSKADE VÄNNER för att ni kom & förgyllde min kväll/natt.Och TACK för alla fina blommor & snacks!
Nu är det bara att se fram emot nästa träff!

PUSS & KRAM och TACK FÖR ATT NI FINNS....



(Triss i "tanter"...)

(MUPPET SHOW....?)

(underskatta ALDRIG Coca Cola light!!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0