Lite Jet Set shopping på en fredag!

Fredags eftermiddan bjöd in till lite snabbshopping.Jag va tvungen att uträtta några ärenden,så jag passade på att göra mej själv lite glad.Det är skillnad på shopping och kaffedrickande kan jag lugnt påstå!Man blir så glad i magen och hjärtat känns lixom inbäddat i bomull...NEJ,jag har INTE Ågren!Det kändes bra på nåt sätt,och dessutom hittade jag snygga svarta muggar.Dom har ju alla användning för,så jag va alltså inte en total egoist i mitt shoppande.Om övriga familjemedlemmar gillar dom ger jag blanka fan i,huvudsaken är att JAG tycker om dom.
Tyvärr hittade jag inga snygga skor,va på jakt efter ett par låga röda Converse,men det verkar va lögn i helvete att få tag på.Snyft!Däremot inhandlades en ny Jet Set klocka.Att den va på rea gjorde saken ännu bättre.
Nu ska jag ta på mej nya svarta tröjan och bara myyysa....
Ha en bra da`!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0