Mammas pojke!

Grabbar i tonåren,finns det
nåt härligare??????

Äter som hästar.
Har små söta fjun på hakan.
Konstig röst.
Tics.
And....you name it!

Idag va det tydligen
(som vanligt) "äcklig"
skolmat.

Jaha!

Så på matrasten står
sonen i hallen.
Med en kompis.

Kom in,kom in!
Vill ni ha lite mat killar???
(bara idioter tackar nej om jag frågar!)

Svaret lät inte vänta på sej.

Och NATURLIGTVIS åt
dom med GOD APTIT av
mammas hemlagade mat.

Klart som fan att mitt käk
är godast.

ALLTID lixom!

Där och då slog det mej.

Sonen och jag ska NATURLIGTVIS
va med i programmet:"Mammas pojkar".

Om nåra år alltså.

Förvisso tror jag ju inte
att han skulle välja vilken
tjej som helst,med tanke på
hur jävla underbar mamma
han har.

(Men det vore ju synd
att chansa lixom!)

En mamma som bakar godaste
brödet ever.
Kan allt från godistillverkning
till efterrätter och tilltugg,mm mm!
Lagar Universums bästa mat,
och som,som helt enkelt är bäst!

Så jag SKA va med och
granska brudarna.

Jag menar,vad som helst får
han fan inte dra hem.

Inga små våp.
Inga falska slynor.
Tillgjorda äckel som är
totalt IQ befriade och
elakare än mormors
inavlade brylling....

Över min döda kropp lixom.

En blivande flickvän som
inte kan baka,inte kan laga
mat(om så bara till sej själv),
VAFAN ÄR DET????

BIG NO NO!

En sån går fetbort DIREKT.

Inget snack om saken.

Resten av kriterierna
kan vi ta en annan gång,
det här va lixom bara början.

Fatta den som får mej
till svärmor.

Vilken jävla lyckost!

Hon kommer tacka sin lyckliga
stjärna så länge hon lever.

MINST!


Hur jävla svårt kan det va lixom...att fixa nåra bullar!(bland annat...)


Den MAMMA väljer till sin pojke.............


...lär garanterat ALDRIG få en tråkig stund med sin svärmor!
                                   Welcome!


.....Moahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0