Tragiska människor...

Det finns folk.
Och så finns det folk!

Såna som gärna sprider
ut rykten.
Vilka rykten somhelst.

Jag får höra så mycket
att öronen fladdrar.
Nu är det inga rykten som
jag INTE kan överleva.
MEN,det som stör mej är
att folk tydligen inte har
annat att göra än snacka
om andra.

Men för fan.
ORKA!

Jag vet vilka det är.
Och dom borde verkligen se
om sitt eget hus och bry sej om sej
själva istället.

Dom tror att jag inte VET.
Ha!
Så jävla patetiska.
Så förbannat sorgliga.
Riktiga bajsmänniskor.
Tragiska.

När dom minst anar,kanske
jag hugger dom i strupen.

DÅ jävlar får dom nåt att prata om...
Eller så håller dom käften för gott!!!!


SKIT PÅ ER och sköt er själva!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0