Sol ute,sol inne,men jag är irro i mitt sinne!

Där fick jag till det va!!!
Hämnd i sinne låter så
jävla barnsligt.(typ 45 plussigt)
HAT i sinne hade iof funkat
bra oxå.

Låt mej klargöra vissa saker:

Nummer 1)

Jag tror inte på hämnd,däremot
tror jag (som fan) att folk som
jävlas biter sej själva därbak.
M.a.o tar en tugga då & då av
Maraboukakan.
(vissa gör det dagligen-äcklon!)

Nummer 2)

Jag kan förlåta.(i "vissa" fall)
MEN,en elefant GLÖMMER ALDRIG...

Nummer 3)

Vissa "tror" att dom bara har ett
litet jävla pipskägg,MEN jag garanterar
att det ändå kan fastna i brevlådan.

Nummer 4)

Förr eller senare får man smaka sin egen medicin.
(ju senare desto beskare)



Nummer 5)

Jag ödslar INTE (längre) energi på
idioter och svin....

Med det INTE sagt att jag INTE
kommer slåss...

På MITT sätt alltså.

Fotnot:
Ibland kan det va bra med 52 ess i bakfickan!

MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
I´m gonna fight YOU right back!

Good luck asshole!!!!


Typ......Bland annat!!!!!


Kommentarer
Postat av: Putte

Har läst.kram

2009-08-06 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0