Vart fan tar alla guldpengar vägen???

Jag samlar på "guldpengar"...Det har jag gjort i  378 år...typ!
Och hittills har jag fått ihop till tretton Expressen,UTAN bilaga.Ungefär!
Det måste va hål i burken,ett BAUTAHÅL.Eller så är det "Pippitjuvar" som varit i farten.
Eller JAG som har stulit från mej själv..Troligtvis det sistnämnda!Med all jävla säkerhet.
Jag blir så trött.Som ett fullsatt ålderdomshem ungefär.(trött alltså)Jag borde ge mej själv ett fett straff.
Böter kanske,eller shoppingförbud!Vilket är värst?
Måste leta efter potentiell smutstvätt.Kanske hittar nåra enkronor,eller tio.
Dom ska jag isåfall växla till en guldpeng.
Då har jag samlat ihop till tretton Expressen ...och EN BILAGA.
"Duktig idiot"

                                                       

Kommentarer
Postat av: Pjut

NU Ä DET VALBORG? NÄSTA BLOGGinlägg ska enbart innehålla typ snäll,inte arg, inga lovicka?vantar, inget päron d bak,SONEN HEMMA FULL=2,5 cider,hunden juckar,J kommer ej? M släpper inte t, Hoppas att min önskan blir Uppfylld!!??Hej DÄJ DIG DEJ akta brasan! Kan hetta till!!!!!

2009-04-30 @ 06:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0