Borta bra och hemma skönt!

En vecka går så fort och så är man tillbaka igen...Även om det är skönt att komma hem,så saknar jag värmen nåt otroligt.För att inte tala om all mat,morgon middag & kväll+däremellan.
Nu är det bara att ställa sej vid spisen igen.Sen är det ju det här med all tvätt som ska tvättas oxå!
I vilket fall som helst så bjöd Egypten på underbara dagar,lite snorkling,sol & bad och som sagt MASSOR med mat.
Bodde i en svit med tre rum och terass mot poolen,dessutom såg man havet därifrån.Nu ska man vänja sej vid vardagen igen och börja spara till nästa resa,som jag hoppas blir av snart.

Den här veckan kommer jag bjuda på lite bilder från vår semester,det blev en hel del faktiskt.


Utsikt från terassen


frukost,middag & kvällsmat avnjöts här!


Dopp i havet


varannan dag låg det olika dekorationer på sängen...


snorklingsutflykt


"hobbyaraben" till höger...


varje dag fylldes kylen med vatten,kallt och gott.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: PUTTE

Så,då har man beskådat dessa bilder på familjen flintstone,Man blir ju skapligt avis på razz som fick följa med och inte JAG puss på er

2009-04-07 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0