Här hemma är det jag som bestämmer

Jag bestämmer ALLT,men mest
när det gäller maten faktiskt.

Det skulle bli så förbannat tradigt
att bara äta makaroner lixom.

Eller pasta som man oxå kan kalla´t.

Bandspaghetti kan man ju iof
"klippa till" rejält och då blir
den ju förstås helt annorlunda,
lite stympad typ,fast ändå,det
smakar ju ändå pasta!

Ikväll ska jag,och här håller vi
jävligt hårt i olivoljan,prova en
ny grej-fan så spännande!

Och eftersom jag inte börjat ens,
så har jag förstås ingen bild att
visa er,jävligt logiskt om ni tänker
efter lite granna.

Därför får ni hålla till godo med en
bild på nåt helt annat,ska bara leta
reda på en!


På dagen EXAKT 2 år gammal bild.
Matig och fin!

HÄR FINNS DET å andra sidan ett annat
recept,ifall ni inte provade det då jag
la ut det här i februari 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0