Nämen vafan då!

På riktigt,vad är det som händer?
Jag menar vädret?
 
Går upp och kollar ut och vad ser
jag om inte SNÖ!!!
Det är för fan mitten på maj typ och
NU passar det att komma!?
 
Jag var helt ärligt jävligt sugen på att
krypa ner under täcket igen,men vid
närmare eftertanke så kändes inte det
heller som nån bra idé.
Som att JAG skulle vika mej för nåt sånt
lixom!
 
Istället bestämde jag mej för att baka lite
och plockade fram diverse grejer så jag
kunde sysselsätta mej ett tag.
 
Det fick helt enkelt bli Nutellabullar.
 
Helt jävla oemotståndliga!
OMG alltså!
 
Nu finns det säkert dom som anser
att jag gör fel som använder just
Nutella eftersom det innehåller
palmolja.Och JA,jag vet att det
är skitjävla extremt korkat eftersom
man skövlar regnskog för att framställa
sån skit genom alla dessa planteringar.
 
Förlåt,jag lovar att jag ska sluta!
Faktum är faktiskt,att jag knappt
använder Nutella alls längre.
 
Det va annat förr om jag ska va ärlig.
Inte så att JAG åt av det,men jag köpte
ju ändå hem det och det är ju minst
lika illa det,om inte värre kanske!
 
Numera är det mest Protinella som står
i mitt skafferi för det får "småfolket" om
det vankas sånt på t.ex pannkakorna och
ibland till nån efterrätt.
 
För visst önskar jag ju att det ska finnas
lite regnskog kvar när dom blir stora.
Och även om jag aldrig kommer så långt
så kanske dom nån gång får tillfälle att
eventuellt uppleva det på plats.
Om inte annat så för djurlivets skull.
 
Nuså,nu ska inte jag sitta här och knappa
på tangenterna längre,nu ska jag faktiskt
förbereda lite inför torsdagens lunch.
Då kommer nämligen "Lilleman" hem
till sin lilla mor för hon har lovat bjuda
på lite ätbart.
 
Så får det bli.
Tack och hej för nu kära ni!
Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0