Jag är så glad att jag är lantis

Hur många gånger har jag inte fått frågan:
"Ameh hallå,SKA du verkligen inte flytta
in till stan?Tänk vad bra,då har du nära
till ALLT".
Eller:
"Vem fan vill bo på landet,fy fan vad trist,
det finns ju INGENTING här"!

HA,in your face säjer jag NU med ännu
större eftertryck.
Hur jävla skönt är det inte,att ha skogen
typ inpå knuten,inte en massa folk rakt
upp i nyllet och JORÅ,det finns visst en
MASSA saker att göra här.
 
Jag HAR bott i stan,men jag trivdes aldrig
speciellt mycket.
Och vill jag,så kan jag med lätthet åka in
till ALLTS centrum om så är.
 
Faktum är att när jag ska till stan,då längtar
jag fan nästan alltid hem INNAN jag kommit
dit,så det säjer väl en hel del.
 
Nog om detta,eller egentligen inte helt,för i
em samlades vi,jag och mina närmsta "käringar"
för en våffelstund ute i det härliga senmarsvädret.
Prinsen den stora icke inräknad,han befinner sej
fortfarande på annan ort och fiskar.
 
 
 
 
 
"Cykelkungen" in action.
Våghalsig och orädd,snart med
skrapsår på knän och armar! ♥
 
Tack käraste ♥ familjen,mina fina
och högt älskade "käringar" för
en eftermiddag där skratt och ♥
roligheter fick spela huvudrollen
och Corona fick stanna i egen
karantän!

Vi tänker försås på sämre lottade och
dom som kämpar.
Använder vi sunt förnuft,är rädda om
varandra och vidtar dom åtgärder vi
kan och BÖR,så hoppas jag innerligt
att vi snart kan börja leva PRECIS som
vi vill.
(med reservation för dumheter såklart)
 
STOR kram ♥ till er alla därute!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0