Vilken härlig dag

Äntligen säjer jag....ÄNTLIGEN kunde
jag och bästa Ullisen synka ihop oss
och ses på en fikadejt.
 
Vi passade på att sätta oss på
Smultronstället i Söderköping
där vi beställde in kaffe och lite
gott att smaska på undertiden
som viktiga men oxå allmänna
diskussioner tog vid.
 
Det är fan inte lätt att välja
bland alla godsaker som
finns i pärmen.
 
Ullis val föll på belgisk våffla
med glass.Det får bli en kombinerad
frulle OCH fika sa hon.
Bra val visade det sej!
 
Själv beställde jag en liten mjukglass
med kolasås för satan som jag längtat
efter just mjukglass.
Funderar faktiskt på att önska mej en
mjukglassmaskin i födelsedagspresent.
Fatta hur jävla fränt OCH gott det hade
varit med en sån hemma.
(finns det förresten små och BRA såna maskiner?)
 
Innan vi tog en promenad i dom
vackra omgivningarna passade
jag på att ge henne lite presenter.
Förbaskat sent omsider eftersom
hon fyllde i slutet på februari,men
under rådande omständigheter så
har jag iaf haft det som liten ursäkt
för förseningen.
 
Och naturligtvis bjussade jag på fikat,
hade bara fattats annat när hon fått
vänta SÅ länge på firande OCH träff!
 
Tack Ullisen ♥ för en alldeles ljuvlig
junidejt med ALLT vad den innehöll,
toppad med sol,skratt och livslust.
 
Love you dear♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0