Onsdagens mittinattenrapport

Jaha ja,här sitter jag och väntar på
fiberuppkopplingen och pillar mej
i nacken.
 
Tänkte att ni kanske ville ha en upp-
datering på internetfronten såhär den
femtonde januari!
Eller kanske inte,vad vet jag.
 
Igår eftermiddag TOLV dagar efter lovad
och utsatt tid FÖR inkopplingen fick jag
ett mess från "Olivia" som jag senast pratade
med i den här jävla cirkuskatastrofen.
 
Hon skrev:
"Jag kommer hålla ditt ärende öppet tills
jag får reda på nåt om anslutning".
Slut citat!
 
Det är ju fan ett jävla skämt och förbannat
oförskämt rentav.
 
Hade hon tänkt att jag typ skulle göra
vågen och bah:
FAN vad glad jag blir,nu känner jag mej
riktigt lycklig och euforisk!??
 
Sluta jiddra för helvete.
Se till att det händer nåt,ge mej min
satans uppkoppling nu och lägg ner
det förbannade tramset GENAST!
 
Men näerå,den sketna routern fortsätter
att BARA lysa med EN grön lampa,den
som indikerar strömförsörjningen alltså!
 
Och så begär dom att JAG ska skicka tillbaka
den förra routern med diverse tillbehör SENAST
fjorton dagar efter att jag mottog brevet med
retursedeln.
 
HA!
Varför SKULLE jag lixom!!?

Jag tänker göra som dom på fjortonde dagen:
Ringa och säja att:
"Alltså,nu har det varit och ÄR så jävla mycket
annat som ligger före här och väntar,så det kan
faktiskt ta MINST 25 dagar innan jag kan gå och
posta den gamla routern"!
 
EXAKT som dom svarade mej när JAG ifrågasatte
varför inte min fiber kopplats på!
MINST 25 dagar!
Jävla idioter!
 
Jag har väl fan OXÅ annat för mej isf!
 
Vad dom nu ska med en gammal dammig
och omodern router till,annat än kasta och
pricka av i systemet!
Annars debiteras man 499 kr.
Den skitburken kan jävlarimej inte va värd
mer än en tjuga max nu.
 
Men iaf,jag har undertiden jag suttit här och
skrivit fortfarande bara EN grön lampa,så vi
säjer väl "hej då" sålänge och så får vi se
hur fan det här slutar.
OM det slutar vill säja.
 
Med det där sabla företaget ska man inte
hoppas på FÖR mycket!
 
Gonatt dårå!
 
Hittade ingen rolig bild,så ni får
hålla tillgodo med en tråkig och
skitgammal istället.
Fråga mej inte vilket år den togs,
men skulle jag gissa så var det nån
gång i slutet på det "glada" 80-talet 😁
 
Jag saknar verkligen inte mina egensydda
kläder,men KLOCKAN...fy fan vad jag har
gråtit efter den många gånger.
Vill HA en sån igen!
Armlänken är stel och öppen så
man sticker bara in handleden!
(P.S: snacka om bra presenttips)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0