Lägesrapport och fartfyllda ungar♥

Tänker INTE gå in på det här med
internetuppkopplingen,men så mycket
kan jag väl säja,att inte fan funkar det
utan strul än och inte FAN tycks det va
slut på att sitta i telefonköer heller!
 
Frågan är väl inte OM det plötsligt
händer att det funkar felfritt,snarare
OM det NÅN gång blir LITE lugnt på
fronten!
 
Men iaf,igår söndag begav vi oss till
småfolket i grupp för att få en liten
uppvisning i cross och fyrhjulings-
körning.
 
Så där stod vi i snålblåsten,jag,prinsen,
"Mellan" hennes A,"Lilleman" och kidsens
farmor & farfar och hejade på när dom
körde som värsta rallyåkarna.
Det var inte utan att jag höll andan när Lewi
for förbi.Han har nämligen en förmåga att
kolla mer åt alla andra håll än där han kör!!!!!
(men det gick bra...PUST 😬
 
Han är en hejare på att köra käre Wille♥
Månne det bli en ny Carla Carlqvist??
 
Som sagt...hålla ögonen på "annat"!!!😄
 
Farmor håller koll på att banan körs
rätt och att dom håller sej där dom ska,
vilket gick galant.
 
Stolt racerförare i sin nya fina hjälm.
 
Balansen har han absolut ingen svårighet
med och styr som om han inte gjort annat.
Vem vet,mormor´n kanske får stå och frysa
på tävlingsbanorna framöver.
(note to self:ta då på VARMA kläder!)
 
Delar av hejarklacken gör sej redo
för en värmande mugg kaffe inomus.
 
Det var vad jag hade att bjussa på för nu.
 
Hej sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0