Hej alla fans!

Ha...här sitter jag och är rolig på
nattkröken.Vad gör man inte för
en halv miljon följare lixom😁
 
Idag har jag inte gjort annat än
tagit emot sponsorgrejer och lagt
alla paket på hög i ett av mina rum
som jag speciellt avsatt för sånt.
 
Och så har jag spelat in videohälsningar
till minst femtiosju personer som inget
hellre vill än att få en snutt film från mej.
 
Svarat på fanmejl och skrivit autografer
har oxå tagit sin lilla tid,så nu är jag fan
helt slut.Man blir det ibland som "oldfluencer".
 
Jomenvisst och eller hur INTE.
Klart att jag varken gjort det första eller
det sista av ovan beskrivna.
Man ska fan inte tro allt man läser!
Det KAN va fake news! 😮 (ibland iaf)
 
Jag har inte heller börjat gravera på det
jag borde gjort för minst tre veckor sen.
Det har som vid flera tidigare tillfällen då
det står svindyra glas på vänt,smugit sej
in grov mental låsning,men imorrn MÅSTE
jag skaka av mej graveringsdemonerna
och bah:JUST DO IT människa!
 
Vad jag däremot inte heller gjorde förut
idag,eller rättare sagt igårkväll måndag,
var att komma ihåg att jag satte en kastrull
med potatis på plattan!!!!!
 
Kan väl säja som så,att det va en jävla tur
att det va ganska mycket vatten i kastrullen
eftersom jag hade skapligt mycket småtärnad
potatis i,och att jag inte hade så speciellt hög
värme på kan oxå varit ett plus,JA.
Icke desto mindre satt en halv portion potatis
jävligt hårt fastkokad kvar i botten på kastrullen.
Tyvärr inte vidare aptitlig och såklart skapligt
geggabrun och så!!!
 
FAIL!
 
Men,som den extremt skillade kvinna jag är,
lyckades jag förstås ändå både få till ett delikat
potatismos OCH med fast hand få kastrullen
skinande ren på nolltid.
 
Så,vad har vi lärt oss av detta?
Jo,att OM man ska koka potatis och
kanske glömma den på spisen,så är
det en fördel att ta en STOR kastrull
och hälla i mycket vatten.
Då slipper man förhoppningsvis torr-
kokning och eventuell brand. 😃
 
För även om det blev "lite" (hm) bränt i botten,
så resulterade iaf den "något längre" (1 tim 10 min)
koktiden,att moset i stort sett var klart utan vidare
ansträngning!(Life hack á la Majso)👊
 
Så kan det gå när ålderssymptom som glömska
(deluxe) knackar på!
 
Hare gott folk,nu ska här drickas nattkaffe!
 
 Observera att jag använt filter!
Jag har typ mörkare hår och typ
oxå nån eller ett par rynkor mellan
ögonbrynen i oredigerat tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0