Sluta eller fortsätta?

Jag vet att jag skrivit det förut men
jag skriver det igen,för här sitter jag
och funderar på om det ändå inte
vore hög tid att kanske avveckla den
här bloggen!?!
 
Samtidigt känns det lite sorgligt i hjärtat
att jag skulle stänga igen och säja "hej då"
till den här kompisen som jag ju haft i drygt
11 år nu.
 
Visst,jag skriver absolut INTE lika ofta
som förr,men det är ändå en ganska
skön känsla att veta ATT jag kan kila
in och skriva nåra rader då & då.
 
Mest för min egen skull som en typ av
dagbok och "kom-ihåg-ställe"!
För även om allt är långtifrån kul eller
informativt,så är det för egen del ganska
skojsigt att kunna botanisera bland bilder
och annat ibland när lusten faller på.
 
Så för att va ärlig har jag nog inte riktigt
bestämt mej helt och fullt HUR jag ska göra!
 
Jag kan iaf berätta att jag förra veckan
deltog i en tävling,och döm om min stora
förvåning,när jag igår får ett samtal om
att jag VUNNIT!
 
WHAT lixom 😄
 
Vad det var jag vann får ni se i slutet på
veckan,för jag har inte hämtat vinsten än.
 
Nu är det andra vinsten på ganska kort
tid som trillar in och sånt är ju faktiskt
skitkul.För även om det inte är STORA
och SVINDYRA grejer,så bevisar det ju
uppenbarligen att man KAN vinna.
 
Vann en prenumeration för det jag
skrev i pratbubblan,och får jag säja
det själv så tycker jag faktiskt att den
satt som ett andra skinn!
 
Som den publicerades.
Kul att se sitt bidrag i tryck!
 
Skojsigt va😁
 
Nu kära ni är det hög tid att ta tag i lite
annat pyssel och knåp.
Har precis plockat fram porslinspennorna
och ska färdigställa 4 äggkoppar med
änglar.Kan bli lagom att "bränna av" dom
(och ev.nåra muggar) imorr´n när färgen
har satt sej ett antal timmar.
 
Just det,måste nog tappa upp lite vatten
oxå IFALL att.Det blåser ju stormvindar
ute,och vill det sej illa har jag åtminstone
så vi kan fixa kaffe på stormköket.
 
Hej sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0