Here we go again!

Om nån mot förmodan undrar hur det
har gått och hur det ligger till på inter-
netfronten,så kan jag väl i korta orda-
lag meddela att det typ INTE alls gått
som jag hade önskat.
 
Såhär ser det ut nu i skrivande stund
på routern,och har så gjort sen nåra
timmar tillbaka.
 
Det är andra eller tredje gången sen
jag "HALLELUJA" (eller vad man säjer)
fick min uppkoppling,Om än nästan tre
veckor efter utsatt och LOVAD tid!
Och inom en period på knappt två veckor!
SUPERFAIL.
 
Att dom jävlarna (rent ut sagt) varken
kan nåt när man ringer och inte heller
skickar det jag blivit lovad och behöver,
det gör ju knappast att jag känner mej
ens en promille tillfredsställd.
Observera att senaste samtalet var den
23 januari och än har jag varken sett
bekräftelsemess som utlovats ELLER
fått nån avisering!
 
Vilken jävla tur dårå nu när man dess-
värre hamnat i den här satans soppan,
att killen i den fysiska butiken GAV mej
ett mobilt bredband i början på januari.
 
Förvisso har det redan förbrukats en hel
del eftersom jag som sagt satt utan upp-
koppling i flera jävla veckor.Men lite finns
det kvar så jag som nu bl.a kan plugga in
den här lilla dosan när det befintliga helvetet
ligger nere IGEN!
 
Så jäkla gulligt av honom att dels låta mej
slippa betala depositionsavgift och sen att
jag inte ens behöver lämna tillbaka den.
Det FINNS godhjärtade människor ibland.
 
Nu kan det iof va så att min ledsna lilla
nuna och mitt extremt trevliga sätt mot
honom gjorde sitt till,för han sa även:
"Om du behöver mer surf så kan du
bara ringa mej direkt så fyller jag på.
I normala fall måste man komma in
hit till butiken och göra det".
 
Funderar faktiskt på att ringa den lilla
raringen,förklara läget med skitföretaget
och kanske oxå gråta en skvätt i luren.
 
Är jag riktigt jävla go kanske jag kan få
surf så det räcker året ut,och då är det
jag som säjer upp det fasta abonnemanget
på DIREKTEN.
Vafan ska jag ha det till och betala för när
det ändå inte funkar som det ska lixom!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0